Reklamationsskema
Vinduer, Døre, skydedøre, foldedøre, terrasseoverdækninger, udestuer, glas, montage
Vore dygtige kollegaer arbejder hver dag på at yde vore kunder den bedste service og levere fejlfri kvalitetsprodukter til tiden.
Skulle det mod forventning ske, at en leverance er behæftet med fejl bedes du udfylde nedennævnte reklamationsskema,
hvorefter vi bekræfter modtagelsen inden for max 2 arbejdsdage.
Hos Win-Door lægger vi stor vægt på god service, og dette omfatter naturligvis også vores reklamationsbehandling. For at
kunne give en hurtig og optimal sagsbehandling, bedes du læse denne vejledning samt vores salg– og leveringsbetingelser,
før du udfylder skemaet for reklamationer.
Små kosmetiske fejl på profiler og glas
Små kosmetiske fejl skal bedømmes i en afstand af minimum 3 meter, og skal ske ved diffust lys (f.eks. overskyet himmel) uden direkte sollys eller kunstigt lys. Uregelmæssigheder, der ikke ses i en afstand af 3 meter betragtes ikke som fejl.
Ved reklamation på glas henviser vi til Glasindustriens retningslinjer
Typiske glasskader kan være termiske brud.